منتدى عشاق الغرام
لماذا استحق كل هذا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 613623
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا لماذا استحق كل هذا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 829894
ادارة المنتدي لماذا استحق كل هذا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 103798
منتدى عشاق الغرام
لماذا استحق كل هذا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 613623
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا لماذا استحق كل هذا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 829894
ادارة المنتدي لماذا استحق كل هذا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 103798
منتدى عشاق الغرام
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى عشاق الغرام

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

لماذا استحق كل هذا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

5 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
Admin
*&*(مدير منتدانا)*&*
*&*(مدير منتدانا)*&*
Admin

ذكر العمر : 32
العقرب الماعز
العمل/الترفيه : الرياضه
المزاج : مش تماااام
الأوسمه : لماذا استحق كل هذا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ OD229094
مزاجي : لماذا استحق كل هذا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 7azeenfm7

لماذا استحق كل هذا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Empty
مُساهمةموضوع: لماذا استحق كل هذا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   لماذا استحق كل هذا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ I_icon_minitimeالسبت أغسطس 08, 2009 7:38 am

بسم الله الرحمن الرحيم
لماذا استحق كل هذا؟؟؟؟
قصتي مه فتاه أحببتها حبا جما منذو الابتدائيه إلي الثانويه أحببتها حبا جما ولكن لم تأتي الفرصه لكي اعرف مشاعرها تجاهي؟ لماذا؟ لأنها ترفض ان تتحدث معي وتبعث إلي برسائل تقول فيها انها تحبني فكيف ذالك وهيا ترفض ان تتحدث معي
سألت قلبي لماذا استحق كل هذا؟؟؟؟ لم يجيبني علي هذا السؤال ثم سألته أأستحق كل هذا لانني عندما احببتها احببتها من كل قلبي ام لانني اسامحا ولم اغضب منها يوما فلم يجيبني علي هذا الشؤال فإزداد حزني وغضبي
فسألت قلبي ثانيا ااستحق كل هذا لانني قد اكون اخترت الفتاه الخطا ام ماذا فلم يجيبني قلبي فإزداد حزني وغضبي
فسألت قلبي ثالثا ااستحق كل هذا لان الفتاه التي احببتها قد تكون لا تحبني وانما هيا سعيده لانني اهتم بها اهتماما شديدا جدا وافكر فيها اكثر من ان افكر في نفسي
فسألت قلبي رابعا ااستحق كل هذا لانني اضعت سنين من عمري احاول ان انال رضاها واحاول احاول ان اسمع منها الكلمه التي ستطفا النيران التي بداخلي
لماذا استحق كل هذا ولماذا يحدث معي هذا لقد احببتها هل هذا خطئي أنني احببتها وهيا لن تجد من يحبها مثل ما احببتها وهيا تعرف ذالك فلماذا إذا ترفض اذا ان تتحدث معي لقد قدمت قلبي لها ووضعته بين يديها لماذا استحق كل هذا ولماذا يحدث معي هذا قضيت سنين من عمري محاول ان انال رضاها ولكنها ترفض بكل الطرق ولم اعرف السبب لرفضها إلي وفي كل مره تجيب إجابه مختلفه وإجاباتها تشعل النار في قلبي وهذه إحدي إجاباتها تقول لي ان كرامتها لا تسمح لها ان تتحدث معي هل هذا رد من حبيبه إلي حبيبها كما تقول لماذ ترفض ان تتحدث معي هل يعقل ان تكون غير متأكده من حبي لها او هل يعقل ان تكون تفكر إنني لا احبها واتسلي بها هل يعقل بعد كل ما قدمته إليها بعد كل هذه السنين
كان نفسي احس بإحساس واحد وهو ان اشعر ان هنالك من يحبني وهنالك من يفكر في ويتمني سعادتي هذا هو الاحساس الذي كنت اتمناه منها هل هو طلب صعب عليها ؟؟؟!!!
لاأعرف لماذ لم اشعر بنظراتها لي ولقد جاءت إلي الفرصه ان اتحدث مه فتاه غيرها وكانت تحبني ولكنني رفضت لانني احببتها هل هذا خطئي انني لن احب بعدها او لن احب غيرها
لماذا استحق كل هذا؟؟؟!!!! افعلت شئ يا قلبي لكي استحق كل هذا العذاب لماذا عندما احب لاول مره في حياتي يحصل لي كل هذا العذاب
لقد فعلت المستحيل لكي انال رضاها ولكن لم يؤثر فيها اي محاوله مني
ولكنني لم اندم علي هذه التجربه التي عشتها معاها بالعكس لانني تعلمت الكثير منها
وبعد كل هذه السنين إكتشفت انها تخونني تتحدث مع شخص غيري وتحبه
واكره حاجه في الدنيا الخيانه
ولو حد مكاني فيكم كان هيعمل ايه يسكت وينساها
ولا يطلع عليها عذاب السنين اللي شافه
ياريت ارائكم علشان هتريحني كتير
https://volcano.ahladalil.com
ندى ماجد
*&*(عاشق منتدانا)*&*
*&*(عاشق منتدانا)*&*
ندى ماجد

انثى العمر : 32
الدلو الماعز
الموقع : سيظل عشقك عالمى دوما اليه سأنتمى يوما سيخبرك الهوا بأنى زرعتك فى دمى&لو كان عشقى ليك جريمة فأنى اعلن للعالم انى مجرمه*
العمل/الترفيه : عاشقه المنتدى
المزاج : أتأمل الحيـــــاة مــن حـــــولى
مزاجي : لماذا استحق كل هذا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Jadeeb2

مُساهمةموضوع: رد: لماذا استحق كل هذا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   لماذا استحق كل هذا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ I_icon_minitimeالأحد أغسطس 09, 2009 6:23 am

والله يا أحمد انا هقولك حاجه الحب صحيح أجمل شىء فى الوجود

بس علشان الحب ده يعيش ويكون حب حقيقى لازم الواحد فينا يحب بقلبه ويفكر بعقله
يعنى يحس بقلبه اذا كان الحب ده حب بجد ولا مجرد تسليه ولا محوله انه بينسى بيه حاجه كانت فى حياة ومع ذالك يفكر بعقله من وقت لتانى ويقايم الافعال و الاحداث اول بأول ويعرف اذا كان
الحب ده ممكن انه يستمر ويستاهل التضحيه ولا لاء
ومن معنى انك حبيت وحده واخترتها انها تكون اول واخر وحدة فى حياتك لا لزم تفكر بعقلك
وتشوف اذا كانت تستاهل الحب وممكن انها تكون ليك ولا لاء ومش تربط حياتك بشىء لان محدش بيكون اقوى من القدر والنصيب لازم تكون عقلانى شويه فى تصرفاتك
اما بالنسبه للخيانه اللى انت بتتكلم عليها هى مش خانتك لان زى ما انت بتقول انها عمرها ما كلمتك وكمان مش بعتت ليك رساله وكمان بتقول انها بتقولك كرامتى مش تسمحلى
انت بئا عقلك فين من كل اتصرفات دى وتفسرها بيه بئا ولو على الغلط من عندك انت مش من عندها لان انت سمحت لنفسك انك تخوض تجربه فشله من اولها
انا اسفه يا أحمد اذا كان كلامى جارح شويه بس هى دى الحقيقه وانت دلوقتى ممكن انك تدرك الحقيقه دى لانك دلوقتى بتشوفها وبتفكر فيها بس بعقلك مش بقلبك وراجع نفسك وشوف مين الغلطان قلبك ولا عقلك
انا اسفه مرة تانيه على كلامى ليك بس صدقنى راجع نفسك تانى ومستانيه ردك اوكى
عاشق الرومانسيه
*&*(نائب مدير منتدانا)*&*
*&*(نائب مدير منتدانا)*&*
عاشق الرومانسيه

الجوزاء الماعز
العمل/الترفيه : كتابه الاشعار
المزاج : سعيد
الأوسمه : لماذا استحق كل هذا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Ngkmjm26remzrus826zn
مزاجي : لماذا استحق كل هذا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 3asheqbx4

مُساهمةموضوع: رد: لماذا استحق كل هذا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   لماذا استحق كل هذا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ I_icon_minitimeالإثنين أغسطس 10, 2009 9:37 am

انا من وجه نظرى انك يا احمد تنساها بس
وهيجى اليوم الى هيه هتعرف فيه انتا اد ايه حبيتها محدش خاف عليها قدك
ونشاء الله كل الى هييه عملتوا فيك هيتردلها لان الى يخون لازم يتخان
كما تودين تودان
وكمان يا احمد انا عارف انك حبيتها برده اكتر من 10سنين
بس فى حاجه محيراك انا عارف
ليه هيه كانت بتكلم والنسان التانى ده ومكنتش بتكلمك لما انتا جيت تكلمها قالتلك كرمتى صح

بس انا والله متاكد انك كنت بتحبها اوى بس هرد عليك عارف ليه لان انتا الى كنت بتحبها مش هيه متزعلش منى

وانا متاكد ان هيه الى بتحب الشخص التانى ده وهوة عمرة ما حبها ونشاء الله يجى اليوم الى هيه هتعرف انها خسرتك بس

وياعم الدنيا موقفتش عليها هيه خليك مع الى بيحبوك
دول كتير نقى واحد وارشق معاها
ههههههههههههههههههههههههههه
Admin
*&*(مدير منتدانا)*&*
*&*(مدير منتدانا)*&*
Admin

العقرب الماعز

مُساهمةموضوع: رد: لماذا استحق كل هذا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   لماذا استحق كل هذا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ I_icon_minitimeالإثنين أغسطس 10, 2009 2:53 pm

لا يا ندي كلامك مزعلنيش بجد والله دا كلامك وضحلي بجد حجات كتير كانت مستخبيه او يمكن كانت موجوده بس انا كنت بكدب علي نفسي ومشكلتي ان انا كنت بحبها زياده عن اللزوم وعمري مدخلت عقلي في العلاقه دي كنت برفض لاني كنت بحبها زي منا قلت زياده عن اللزوم بس رجعت وعرفت ان انا لازم احكم عقلي بس بعد ايه خلاص كل شئ انتهي وانشاء الله هحكم عقلي بعد كدا في كل امور حياتي مش في علاقه الحب بس
مرسي اووي علي ردك ندي ومزعلتش منه ولا حاجه مش إحنا اتفقنا نبقي اصحاب ازاي بقي اصحاب ونزعل من بعض ههههههههههه
مرسي علي مرورك
Admin
*&*(مدير منتدانا)*&*
*&*(مدير منتدانا)*&*
Admin

العقرب الماعز

مُساهمةموضوع: رد: لماذا استحق كل هذا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   لماذا استحق كل هذا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ I_icon_minitimeالإثنين أغسطس 10, 2009 3:00 pm

مرسي يا ميشوو علي ردك وانا فهمت انساها بس يعني ايه ههههههههههههههه انا خلاص نسيتها يا ميشو وبجد والله كرهتها اوووي بس انتا اكتر واحد عارف انا حصلي ايه انتا كنت حاضر الموضوع من الاول ولا ايه وانتا عارف ان انا حصل ليا حاجات كتير بسببها وانا عارف ان لما حد بيظلم حد هيجي له يوم ويظلم
بس انتا عارف صحبك بقي لما حد يجرحه اوووي او يخونه لازم يا ميشوووو نرفع الرايه ونعمل اسطب والهدايا هتيجي ههههههههههههههه
مرسي علي ردك يا صحبي بس انا اتجرحت كتير ومش هتعدي بالساهل كدا هيا لعبت بمشاعري كتير انا هنساها بس هيا مش هتنساني
مرسي علي ردك
زائر
زائر
Anonymous

مُساهمةموضوع: رد: لماذا استحق كل هذا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   لماذا استحق كل هذا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ I_icon_minitimeالإثنين أغسطس 10, 2009 3:30 pm

بص يااحمد اناشايفه ان ده احسن وتقول الحمدانك مرتبطش بيهااصلا لان كانت هتبقي الخيانه اصعب صدقني لان انا مش عرفه اللي بيخون حد بيحبه اوي دابيبقي ليه اوبيبقي ناقصه ايه بيدورعليه عند حدتاني هي ممكن لمالقتك بتحبها فضلت تعلقك بيها عشان تفضل تحس انها تقيلة ونت بتجري وراها وفنفس الوقت مصدتكش وقلتلك لا عشان تفضل فاكرانك بتحبها ومش هقلك كنت حكم عقلك عشان انت كنت بتحبهابجد فصعب اوي وقتها انك تحكم عقلك بس صدقني هي اللي خسرانة بس بجد انا حسه انت اد ايه تعبان بس حاول تنساهااناعرفه انه صعب بس مفيش ادامك غير كدا بكرة تلاقي اللي تحبك وتقدرك وتستاهلك بس عوزه اسالك سؤال ياتري لورجعتلك هتسامحها؟
زائر
زائر
Anonymous

مُساهمةموضوع: رد: لماذا استحق كل هذا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   لماذا استحق كل هذا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ I_icon_minitimeالإثنين أغسطس 10, 2009 3:47 pm

اجمل حاجه فالدنيا انك تحب حد من صغرك وتكبر وتشوفه هوكمان بيكبر ادام عنيك ولا لما يبتسم ولله تحس انهااحلي ابتسامة شفتهافحياتك لان اول حب ليك السنين والحب بيخلونانسامح اكيدصح مش عرفه انا بقول كلام غريب اوي النهارده زي ماكون حسه اني فرحانه ومرتبكة شوية بس طبعا مش عرفه ليه ؟
Admin
*&*(مدير منتدانا)*&*
*&*(مدير منتدانا)*&*
Admin

العقرب الماعز

مُساهمةموضوع: رد: لماذا استحق كل هذا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   لماذا استحق كل هذا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ I_icon_minitimeالإثنين أغسطس 10, 2009 5:37 pm

انا معاكي في كلامك بس المشكله ان انا فهمت بس فهمت متاخر اووووي وانا مش ندمان ان انا عرفتها بالعكس لان انا اتعلمت كتير اووووي من التجربه دي اللي مضيقني ان انا كنت بحبها زياده عن اللزوم ومكنتش بدخل عقلي كنت بقول لنفسي ليه ادخل عقلي وانا بحبها وهيا بتحبني وليه نتقل علي بعض كنت بكدب علي نفسي علشان اصدق ان هيا بتحبني بس انا دلوقتي لازم ادخل عقلي في كل حاجه مش في الحب بس
وسؤالك انا فهمت انتي قصدك ايه
مش كل خيانه زي بعض انا خيانتي بدات ان انا كنت بحبها اووي وكنت هموت واكلمها لكن هيا كانت بترفض وبتقول ليا في رسايل ان هيا بتحبني وكدا وفضلت احارب طول السنين اللي فات علشان اكلمها لكن هيا تقول لا وبعدها عرفت ان هيا كانت بتكلم واحد قبلي يعني انا مش اول حبي في حياتها طيب ليه مكنتش بتكلمني فعرفت ان هيا مكنتش بتحبني
انا لو كانت بنت جرحتني زي محبيبك يا ريهام جرحك ولوكانت حبت ترجعلي انا كنت هرجلعا علشان اتاكدت ان هيا عرفت قمتي انا قصتي بتختلف تماما عن قصتك ومرسي علي مرورك ومرسي اووي علي ردك
وحكايه انك مرتبكه فالانسان لما بيرتبك فده لانه جايز يكون قابل حد بيحبه اوووي اوكلم حد بيحبه اووووي فده بيخليه يرتبك وبرده فرحان
ومرسي علي مرورك ولسه معرفتش انتي رجعت لانسان الاوني ولا لسه بس نصيحه ارجعيله لانه اكيد عرف قيمتك دلوقتي
زائر
زائر
Anonymous

مُساهمةموضوع: رد: لماذا استحق كل هذا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   لماذا استحق كل هذا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ I_icon_minitimeالإثنين أغسطس 10, 2009 6:11 pm

طيب انت ازاي كرهتها اللي يحب بجد عمره مايكره بس كنت عوزه اسالك هي بجدعملت كدا ممكن تكون مظلومة وعالعمو فعلا كما تدين تدان زي ماخنتك لازم هي كمان هتتخان اكيد هي دي حكاية صحبك اللي قلت عليهاقبل كدا
Admin
*&*(مدير منتدانا)*&*
*&*(مدير منتدانا)*&*
Admin

العقرب الماعز

مُساهمةموضوع: رد: لماذا استحق كل هذا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   لماذا استحق كل هذا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ I_icon_minitimeالثلاثاء أغسطس 11, 2009 8:33 am

انا معاكي اللي يحب عمره ما يكره بس اللي خلاني اكرهها عمايلها معايا وكتير قالو ليا ان انا ممكن اكون ظلمها صحبي ميشو واشرف قالو ليا ان انا ممكن اطون ظالمها بس انا قلت لا علشان انا عمري مجيت عليها ولا قسيت عليها واللي قايل ليا ان هيا كانت بتكلم واحد غيري مصدر انا بثق في اوووي وبصراحه انا محبتش اتاكد انا لقيت هيا فرصه علشان ابعد بعيد عنها علشان اقدر انساها ولو الموضوع ده مكنش حصل او انا عرفته مكنتش هقدر انساها بالساهل
وهيا بجد عملت كدا علشان انا بعت لها رساله بالموضوع ده وقلت لها مكنتش فاكر انك كدا طيب لو كان الموضوع ده محصلش مش كانت هدافع عن نفسها
هيا بقت ولا دافعت ولا قالت حاجه خالص فده برده اكد ليا
ومرسي علي ردك يا ريهام
وياريت تقولي اخر اخبار الموضوع بتاعك عملتي فيه ايه؟؟؟؟
H E R O
*&*(عاشق جديد)*&*
*&*(عاشق جديد)*&*
H E R O

ذكر العمر : 34
الحمل الحصان

مُساهمةموضوع: رد: لماذا استحق كل هذا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   لماذا استحق كل هذا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ I_icon_minitimeالسبت أغسطس 15, 2009 1:08 pm

كلامك بجد معبر جداااااااا علي انتي فيه

وبجد وصف لنا كل احساسك واهاااااتك

ودة كان نفس الاحساس اللي كنت عايشه بالبظبط

والحل بجد طلعي طاقه الحزن اللي جواكي دي في حاجه تانيه وبكدا تقدري تنسي

مش تنسي حب الا بحب حاجه تانيه

مثلا فكري بجد في مستقبلك تطلعي كل طاقتك في النجاح وكداااا

وبجد هيجيي اليوم اللي هتبقلي حد تاني يبحبك اكتر ويقدرك كويس ويعرف كويس

مين انتى

اسمعي اغنيه يارا انت مني ..............................وتامر عاشور بينوا ضاع وكل شيء راح مننا

يارب تفهمي كلامي

اوك
Admin
*&*(مدير منتدانا)*&*
*&*(مدير منتدانا)*&*
Admin

العقرب الماعز

مُساهمةموضوع: رد: لماذا استحق كل هذا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   لماذا استحق كل هذا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ I_icon_minitimeالسبت أغسطس 15, 2009 2:30 pm

مشكوووووووووور هيرو علي مرورك بس ردك مش عارف انتا بترد عليا ولا الرد جه غلط
علي العموم اهلا بك في المنتدي
ومرسي علي مرورك
زائر
زائر
Anonymous

مُساهمةموضوع: رد: لماذا استحق كل هذا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   لماذا استحق كل هذا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ I_icon_minitimeالأحد أغسطس 16, 2009 6:29 am

هو الرد علي مين بالظبط؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!
Admin
*&*(مدير منتدانا)*&*
*&*(مدير منتدانا)*&*
Admin

العقرب الماعز

مُساهمةموضوع: رد: لماذا استحق كل هذا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   لماذا استحق كل هذا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ I_icon_minitimeالأحد أغسطس 16, 2009 11:45 am

مش عارف والله يا ريهام
الرد لمين يا هيروووووو
زائر
زائر
Anonymous

مُساهمةموضوع: رد: لماذا استحق كل هذا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   لماذا استحق كل هذا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ I_icon_minitimeالأحد أغسطس 16, 2009 4:22 pm

بص يا احمد انت لازم فعلا متفكرش فيها و سيبها و انساها و كويس فعلا انك نسيتها لأنها يظهر ان ملهاش امان

يعني ايه بتقولك انها بتحبك و هي بتكلم واحد تاني

معنى كده انها خاينة جدا سواء كان ليك او ل الي بتكلمه

صح و لا انت مش معايا؟
زائر
زائر
Anonymous

مُساهمةموضوع: رد: لماذا استحق كل هذا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   لماذا استحق كل هذا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ I_icon_minitimeالأحد أغسطس 16, 2009 5:34 pm

سؤال غبي جدا بس مش عرفه اجابته ولله هوهيرو بنت ولاولد ؟.
زائر
زائر
Anonymous

مُساهمةموضوع: رد: لماذا استحق كل هذا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   لماذا استحق كل هذا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ I_icon_minitimeالأحد أغسطس 16, 2009 5:42 pm

ههههههههههههههههههههه

لا سؤال حلو اوي
Admin
*&*(مدير منتدانا)*&*
*&*(مدير منتدانا)*&*
Admin

العقرب الماعز

مُساهمةموضوع: رد: لماذا استحق كل هذا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   لماذا استحق كل هذا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ I_icon_minitimeالإثنين أغسطس 17, 2009 4:39 am

لا معاكي وعلشان كدا انا خلاص كرهتها ونستها
ومرسي علي مرورك
اميره القدس
*&*(عاشق عشاق الغرام)*&*
*&*(عاشق عشاق الغرام)*&*
اميره القدس

انثى العمر : 34
السرطان الثعبان

مُساهمةموضوع: رد: لماذا استحق كل هذا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   لماذا استحق كل هذا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ I_icon_minitimeالأربعاء أغسطس 26, 2009 2:23 am

انا لو مكاناك كنت واجهتها وعرفت الحقيقه مهما كانت وعندها قرر انك تيسبهاها او لا يمكن تكون ظلمها او في ظروف عندها انت متعرفهاش ده رايي
Admin
*&*(مدير منتدانا)*&*
*&*(مدير منتدانا)*&*
Admin

العقرب الماعز

مُساهمةموضوع: رد: لماذا استحق كل هذا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   لماذا استحق كل هذا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ I_icon_minitimeالأربعاء أغسطس 26, 2009 8:47 am

منا قلت اعمل كدا بس لو كنت واجهتها مكنتش ردت عليا علشان عمرها مردت عليا وانا بكلمها
كانت دايما تضحك وبس
بس بالعقل انتي لو حبيتي واحد وفضلت كام سنه تحبيه وهو رافض انه يكلمك وجيت لقيت انه بيكلم واحد اكيد هتصدقي علي طول لان ايه اللي يمنع انه يكلمك غير انه بيكلم حد تاني
وعلي العموم انا محبتش اتاكد وقلت الحمد لله ان الموضوع ده جه علشان انساها وانا لو كنت اتاكدت وطلع الموضوع ده بجد انا كنت هعمل مشاكل كبيره اوووي
فمردتش اعمل كدا
ومرسي علي مرورك وعلي ردك اميره القدس
اميره القدس
*&*(عاشق عشاق الغرام)*&*
*&*(عاشق عشاق الغرام)*&*
اميره القدس

انثى العمر : 34
السرطان الثعبان

مُساهمةموضوع: رد: لماذا استحق كل هذا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   لماذا استحق كل هذا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ I_icon_minitimeالجمعة أغسطس 28, 2009 1:42 am

الاياعيني لا تبكين عيشي نعمة النسيان
خساره دمعتك تنزل على من لا يراعيها.

لماذا استحق كل هذا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-