منتدى عشاق الغرام
اعترافات قلب مجروح 613623
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا اعترافات قلب مجروح 829894
ادارة المنتدي اعترافات قلب مجروح 103798
منتدى عشاق الغرام
اعترافات قلب مجروح 613623
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا اعترافات قلب مجروح 829894
ادارة المنتدي اعترافات قلب مجروح 103798
منتدى عشاق الغرام
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى عشاق الغرام

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

اعترافات قلب مجروح

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
اميره القدس
*&*(عاشق عشاق الغرام)*&*
*&*(عاشق عشاق الغرام)*&*
اميره القدس

انثى العمر : 34
السرطان الثعبان

اعترافات قلب مجروح Empty
مُساهمةموضوع: اعترافات قلب مجروح   اعترافات قلب مجروح I_icon_minitimeالجمعة ديسمبر 25, 2009 1:27 am

اعترافات قلب مجروح Broken_heart_by_fabu
اعترافات قلب مجروحالموضوع مفيش فيه اي نوع من الامللانه بيتكلم عن حالة موجوده في قلوب ناس كتير اويويا ريت يا جماعه لو حد هايتعباو يتشائم بلاش يكمل قراءة لاني مش عاوز اشيل ذنب حدانا عارف ان الكلام ده يمكن يكون مش جديدبس يمكن في ناس منكم حاسين بيه و مش لاقيين حد يقولوله عليهوممكن ناس تانيه تقول ان ده رد فعل زياده عن اللزوم تجاه الحياةبس دي اعترافات قلبشاف كتير من الدنياونفسه يتكلم و يقول اللي جواه.....
الناس بتقول ان اي قلب مجروح مع الزمن و الوقت بيتداوي و بيرجع زي ما كانكأنه لسه قلب فاضي و جديد و لا شاف هم و لا شاف حزنوانا مش قادر اصدق الحكاية ديلكن اللي اعرفه و متأكد منه ان القلب المجروحمهما عدت سنين عمره ما هايرجع تاني زي ما كانجروح القلب كتير اويومش لازم جرح القلب يكون من حب راحلأجرح القلب و كسرته بتكون من الناس و من الحب و من الحياة كلهاحساس صعب اوي انك تبقي عايش بقلب مجروحبتلاقي قلبك بيتقطع و انت واقف و مش قادر تعمل اي حاجهعندك احاسيس كتير مش فاهمها و مش عارف مصدرها و مش عارف تهرب منهااحساس بالضعف بالخوفاحساس بألم فظيعألم بيأن في قلبك ليل و نهارقلبك بينزفو بيتقطع قدام عنيكو بيتوجعوانت واقف مشلول مش عارف حتي تنقذ منه و لو جزء صغيرزي ما تكون محبوسة حاجه كبيرة اوي جواكزي ماتكون متقيد بسلاسل عمرها ما هاتتشال من عليكنفسك تصرخنفسك تتحرك في اي اتجاه تاني غير اللي انت ماشي فيهنفسك تقول آااااااهلكن الكلمة محبوسة في صدرك و مش قادر تطلعهايااااااااه علي الحياة ياااااه علي الناس اللي مش بتحس بيكوعلي قسوة القلوب الللي حواليكوحياتك اللي بتسوء يوم عن يوم
.............
وفجأةييجي أملييجي حبيلملم الجرحويداوي شوية بشويةتبتدي تحستبتدي تحبيبتدي قلبك يدق من جديدتبدا جواك حياة جميلة و حلم صغير عاوز يرتوي بالحب علشان يكبر

اعترافات قلب مجروح SadMan
وزي ما الحب جه فجأة بيروح برضو فجأةوتلاقي قلبك بعد ما ابتدي انه يحس بالحياةابتدي يموت من اول و جديدوالالم اللي كان قلبك متعود عليه بقي افظع و اقويلانه ألم من قلب كان قرب يموت و عرف معني الاملو فقد الامل ده حتي قبل ما يشوف ملامحهتحس الحياة بتموت جواكمع انك عارف انك عايش و كل الناس حواليك عايشينبس لما تبص لنفسك في المرايةبتلاقي حطام انسانبتلاقي جسد من غير روحبتلاقي احلام متكسرةبتشوف قلب بينزف و نزيفه شديدوالامل اللي كان ممكن يحيي قلبك من جديداو حتي يلملم جراحه..... راحراح الامل راح الحبراح الحلم اللي كنت لسه هاتبدأ تحلمهراح الاحساس بالراحه اللي عيشته لأيام معدوده جوه سنين عمرك الطويلة اللي كلها ألم وتبص علي الناس اللي حواليكتلاقيهم عايشينبيضحكوابيحبوابيحلمواوأنت واقف مكانكمش قادر تنقذ قلبك اللي بيموتبيموت؟؟؟؟؟؟لأ انا قلبي مش بيموتده قلبي خلاص ماتأيوة فعلا قلبي ماتفين دقات قلبي؟!!
فين احساسي بابسط الاشياء في الكون؟!!
مفيشمفيش احساس بأي شيءمفيش متعهمفيش سعادهمفيش احساس حتي بنبض قلبي.......
لكن في حاجه جديدة ابتديت اعملهافي ابتسامهابتديت ارسمها علي شفايفي بخدع بيها غيريعلشان ماشوفش نظرة عطف في عينيهموبخدع بيها نفسي لما اشوف نفسي في المرايةوبخدع بيها روحيعلشان تفضل في جسمي عايشة لغاية ما ييجي اوانها و تسيب الدنيا هي كمانيمكن ساعتها ارتاحيمكن في الموت راحه للألم اللي مالي حياتي كلهايمكن؟؟!!!!!
أحاول اسيب الدنيا و اموتبس هاموت كافر يعنيلأ إلا ربي و دينيانا خسرت احساسي وخسرت حبي و خسرت نظرة للحياة بعين سعيدهلكن مش هاخسر ربي و لا دينيطيب هاعيش ازاي ؟مش لو اصلا كنت عايش؟هاقضي ايام و خلاصبتعدي عليا ليلها زي نهارهاألم و تعب و حسرة و ندميا ريت انا كنت زي باقي الناسادوس علي غيري برجلي و لا يهمنييا ريت كنت يا قلبي قاسييا ريت كنت واحد تاني غير نفسيفي مكان غير المكانفي زمان غير الزمانمع ناس غير الناسيمكن كنت اقدر اعيشيا ريتيا ريتيا ريت
................................
وبيفضل سؤال دايما جواك...
يا تري في قلب تاني ممكن يكون حاسس بنفس احساسي ده؟؟والاجابة............................... مش موجوده

آسف ان الكلام ده حزين وكله تشاؤم بس ده كلام من قلب تقريبا فقد الاحساس بالحياةدي حالة عشت فيها فترة من عمري و شفتها في عيون ناس تانيه كتير اويمش قادرين انهم يتكلموا و يعبروا عن اللي جواهم بس للاسف لاني عشت اللي هما عايشينه بقيت بقدر اشوف حزنهم في عيونهم و اقرا كل اللي جواهم من غير حتي ما يتكلموا....

وفي النهاية دي مجرد اعترافات لقلب مجروحوده مجرد كلام نفس قلبي و قلب غيري يصرخ بيهويمكن مش قادرين نقوله و بنكتبه في ورق و نقطعهانا مش استخدمت اللغة الفصحي لان دي مجرد تعبير عن احساس و أسف اني طولت في الموضوع بقيويا رب مش يكون حد منكم زعل منيوفي النهاية ده مجرد رأي او وصف لاحساس يمكن يكون غلط او صح
خيال هاني
*&*(عاشق عشاق الغرام)*&*
*&*(عاشق عشاق الغرام)*&*
خيال هاني

ذكر العمر : 41
الدلو الكلب
العمل/الترفيه : البحر
المزاج : عايز انتحر بس خايف اموت
الأوسمه : اعترافات قلب مجروح Vbfs2
مزاجي : اعترافات قلب مجروح Shay6anyiu6

اعترافات قلب مجروح Empty
مُساهمةموضوع: رد: اعترافات قلب مجروح   اعترافات قلب مجروح I_icon_minitimeالأحد ديسمبر 27, 2009 4:53 am

اولا تسلم ايدك يا اميرة

ثانيا انا حاسس اني اعرفك قبل كده

هو الموضوع جميل و حزين
اميره القدس
*&*(عاشق عشاق الغرام)*&*
*&*(عاشق عشاق الغرام)*&*
اميره القدس

السرطان الثعبان

اعترافات قلب مجروح Empty
مُساهمةموضوع: رد: اعترافات قلب مجروح   اعترافات قلب مجروح I_icon_minitimeالأحد ديسمبر 27, 2009 5:01 am

الله يسلمك يا هانى
جالك الاحساس ده منين
ومتشكره اوى على مرورك اللي نور الموضوع
خيال هاني
*&*(عاشق عشاق الغرام)*&*
*&*(عاشق عشاق الغرام)*&*
خيال هاني

ذكر العمر : 41
الدلو الكلب
العمل/الترفيه : البحر
المزاج : عايز انتحر بس خايف اموت
الأوسمه : اعترافات قلب مجروح Vbfs2
مزاجي : اعترافات قلب مجروح Shay6anyiu6

اعترافات قلب مجروح Empty
مُساهمةموضوع: رد: اعترافات قلب مجروح   اعترافات قلب مجروح I_icon_minitimeالأحد ديسمبر 27, 2009 5:36 am

من الحاله الي انتي فيها

لأني عندي صديقه اسمها اميرة

و انا عارف انه مش اسمك
عاشـ قلبه مات ـق
*&*(نائب مدير منتدانا)*&*
*&*(نائب مدير منتدانا)*&*
عاشـ قلبه مات ـق

ذكر العمر : 32
الجوزاء الماعز
المزاج : حــــــــــــــــــــــــزين
الأوسمه : اعترافات قلب مجروح Ebda4e_20
مزاجي : اعترافات قلب مجروح Bdrdeshcm5

اعترافات قلب مجروح Empty
مُساهمةموضوع: رد: اعترافات قلب مجروح   اعترافات قلب مجروح I_icon_minitimeالأحد ديسمبر 27, 2009 9:49 am

بجد موضوع جميل اووووووووووى
يا هاله
تسلم ايدك
ياباشااااااااااااااااا
اميره القدس
*&*(عاشق عشاق الغرام)*&*
*&*(عاشق عشاق الغرام)*&*
اميره القدس

السرطان الثعبان

اعترافات قلب مجروح Empty
مُساهمةموضوع: رد: اعترافات قلب مجروح   اعترافات قلب مجروح I_icon_minitimeالثلاثاء ديسمبر 29, 2009 8:11 am

اعترافات قلب مجروح 355-Hi

اعترافات قلب مجروح
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-